Annonser från BloggPartner

Äntligen är de borta!

Hallojsan!
Idag känner jag mig riktigt ambitiös och har både rensat garage och städat i huset! :)
Sen tog jag mig äntligen för och satte mig ner och sprättade bort de otroligt irriterade kardborrebanden på våra datorfodral från skolan. Det var nämligen så att på vårt fodral satt ju givetvis inte den mjuka delen av kardborren utan såklart var det den där sticksiga som allt fastnar i och som förstör kläder som är stickade m.m. Så nu är de borta, sjukt glad! Nu kan man ju i alla fall bära väskan mot armen utan att det gör ont ;)
Ett tips till er i min klass som också stör sig på dessa, TA BORT DEM! ;)
Slänger in en liten oseriös låt!
S♣

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Spara information?

Mail? (bara vi som ser)

Vad heter din blogg?

Din kommentar?

Trackback
Gratisbio - Gratis shopping [Reward]


Annonser från BloggPartner

www.cocoo.se -
Massor av trendiga halsband, armband, örhängen, ringar och klockor!
Cocoo.se - Massor av trendiga smycken, klockor, ringar, örhängen, halsband och armband!

Vinn 25.000 kr att shoppa för!

Annonser från BloggPartner