Annonser från BloggPartner

Dagens frilla!

Jag blev faktiskt lite extra nöjd med min frisyr idag, för den håller ju hela dagen! Jag hatar verkligen när man gör något fint på morgonen och sen blir det bara fel när man kommer till skolan ändå.... Men något som tål allt är ju fläta!
Såhär speciell ser min ut:
How to do it like S (skruva den som <Beckham>Sara!)
1. Inbakad fläta i luggen, fläta enda ut i topparna tills det bara är cirka 5-10 cm kvar
2. sätt i en genomskinlig, liten snodd så att det smälter in med det övriga håret ;)
3. Tuppera lite håret precis bredvid flätan så att inte det "trillar" framför flätan, utan så att det håller sig "bakom" (plus att man får ju lite mer volym i håret när man tupperar, som att ingen hade räknat ut det;)) 
Japp, that's it! Det passar bäst när man som i mitt fall hade en lugg som stod åt alla håll medan att underhåret/övriga håret var vackert ;) Så idag fick jag "luggen under controll" (eller vad det alt eller shift?)
Som ni kanske märkte blev detta inlägget lite flummigt, men det är ju skoj det med! ;)

Kommentarer
Postat av: Rebeckham

sv: hehe jo det vore ganska coolt att åka dit iaf ^^

2010-09-13 @ 21:26:47
URL: http://rebeckhaam.blogg.se/
Postat av: isabella*såklart :)

hihi göravackert tösabit :D får jag allt ta och testa en dag!



flum är kul, som om ingen visste det innan ;D<3

2010-09-13 @ 22:00:31
URL: http://isabellastrm.blogg.se/


Kommentera inlägget här:

Namn:
Spara information?

Mail? (bara vi som ser)

Vad heter din blogg?

Din kommentar?

Trackback
Gratisbio - Gratis shopping [Reward]


Annonser från BloggPartner

www.cocoo.se -
Massor av trendiga halsband, armband, örhängen, ringar och klockor!
Cocoo.se - Massor av trendiga smycken, klockor, ringar, örhängen, halsband och armband!

Vinn 25.000 kr att shoppa för!

Annonser från BloggPartner