Annonser från BloggPartner

Så grymt taggad!

Dessa bilder kanske säger något hur glad jag är över att jag spelar i Tibro och får representera deras lag på matchen i morgon...
Kan ju säga såhär: jag la aldrig upp matchstället såhär inför en match när jag spelade i mitt gamla lag. Det kanske säger en del.. Måste ännu en gång påpeka hur rätt detta bytet känns! Nu känner jag liksom att det är en ära att få ta på mig matchdräkten och representera Tibro mot vårt gamla lag. Det låter ganska fånigt, men så är det ;) Detta är verkligen laget där jag passar in bäst och jag är väldigt tacksam till Johanna som tjatade på att jag skulle komma till Tibro och provträna :)
Sen spelar det ändå inte så jättestor roll om vi vinner i morgon, men det är klart att vi ska visa att vi inte är bönder som inte kan spela handboll, utan att vi faktiskt är rätt duktiga!
För för mig handlar det inte längre om att vara med i vinnarlaget utan jag vill vara med i det laget som får mig att längta till träningar, tagga rejält inför matcher, som får mig att le och vara glad, ger mig energi, får mig att lägga upp matchstället dagarna inför match, som får mig att känna mig som en stolt representant i deras kläder och helt enkelt får mig att älska handboll :D
Hoppas verkligen att vi vinner i morgon så dom i mitt gamla lag inte är så himla kaxiga mot mig sen ;)
S♣

Kommentarer
Postat av: A.C

tackar:D



allt väl?:D



godnatt & Sov gott..

hoppas helgen har gått bra för din del^^

2010-09-26 @ 23:57:58
URL: http://amychen.blogg.se/
Postat av: bellahuuynh'

sv: haha joo man blir sugen på de ^^ men sen tröttnade ja och slutade haha

2010-09-27 @ 07:29:57
URL: http://bellahuuynh.blogg.se/
Postat av: A.C

dt e bara fint med mig:D hehe..^^



hoppas veckan har startat bra:D

2010-09-27 @ 15:03:03
URL: http://amychen.blogg.se/


Kommentera inlägget här:

Namn:
Spara information?

Mail? (bara vi som ser)

Vad heter din blogg?

Din kommentar?

Trackback
Gratisbio - Gratis shopping [Reward]


Annonser från BloggPartner

www.cocoo.se -
Massor av trendiga halsband, armband, örhängen, ringar och klockor!
Cocoo.se - Massor av trendiga smycken, klockor, ringar, örhängen, halsband och armband!

Vinn 25.000 kr att shoppa för!

Annonser från BloggPartner