Annonser från BloggPartner

Sebastian Krantz

Vem har missat att tala om för mig att Sebastian Krantz är med i idol?!
Jag missade nämligen några av veckans avsnitt :( Men nu har jag sett på youtube (tack gud ;)) och ja, vad hade man förväntat sig? Ja, HAN ÄR BÄST :D
Okej, jag känner mig lite som en idolfjortis, men han är grymt bra! Ska bevisa det nu när han är med i idol för alla kompisar som sa till mig att han va bögig/fjortis när han var med i talang, då jag också tyckte att han var bra. Han kommer komma långt i idol, så är det bara!
Från Talang 2008 (min favoritlåt med honom):



Tänkte bara bevisa att jag faktiskt träffade honom på matfestivalen:
Hans autograf:
Selma och han från Matfestivalen:
Nog med bevis? ;)


Kommentarer
Postat av: isabella*såklart :)

åååh-åhh det kommer jag ihåg! var så nöjd över bilden med honom :D xd!

2010-09-13 @ 22:03:44
URL: http://isabellastrm.blogg.se/


Kommentera inlägget här:

Namn:
Spara information?

Mail? (bara vi som ser)

Vad heter din blogg?

Din kommentar?

Trackback
Gratisbio - Gratis shopping [Reward]


Annonser från BloggPartner

www.cocoo.se -
Massor av trendiga halsband, armband, örhängen, ringar och klockor!
Cocoo.se - Massor av trendiga smycken, klockor, ringar, örhängen, halsband och armband!

Vinn 25.000 kr att shoppa för!

Annonser från BloggPartner