Annonser från BloggPartner

Skolblogg?

Hej!
Idag hade vi en kortis dag så jag drog till vår gamla skola med Isabella efter skolan ;) Hur man ens kommer på det? Ja, det kan man ju fråga sig,... Vi träffa i alla fall några lärare och dom var verkligen superglada över att se oss. Alltså, vissa lärare fick verkligen vår gamla klass en relation till, så jag måste faktiskt erkänna att det var kul att få se dessa ansikten igen!

I skolan idag på datorkunskapen så var ALLA tvungna att skaffa en blogg. På wordpress... *suck* Det var lite krånglgit och sånt men det får väl gå, lär ju inte använda den ändå ;) Min blogg heter nerokid ;) Haha, det var ju lite kul att även killarna skaffade en blogg. Men jag menar, datorkunskap känns ju inte som världens seriösaste ämne. ;) De sa att "bloggen skulle vara hjälp till ett kreativt studeimedel", att man skulle skriva upp läxor i bloggen, om jag fattade det hela rätt? Knepigt var det i alla fall ;)

Kommentarer
Postat av: FIONA - en ointressant vardag

vad gjorde du i stan då? ;) jag kollar på tv :D

2010-09-07 @ 15:34:57
URL: http://lovefiona.blogg.se/
Postat av: sandra

jahaja okej :)

2010-09-07 @ 17:14:35
URL: http://fourclover.blogg.se/
Postat av: p i i n k p i i e r c i n g ♥

svar: sådär, vad görs? :P

2010-09-07 @ 22:50:15
URL: http://piinkpiiercing.blogg.se/


Kommentera inlägget här:

Namn:
Spara information?

Mail? (bara vi som ser)

Vad heter din blogg?

Din kommentar?

Trackback
Gratisbio - Gratis shopping [Reward]


Annonser från BloggPartner

www.cocoo.se -
Massor av trendiga halsband, armband, örhängen, ringar och klockor!
Cocoo.se - Massor av trendiga smycken, klockor, ringar, örhängen, halsband och armband!

Vinn 25.000 kr att shoppa för!

Annonser från BloggPartner