Annonser från BloggPartner

The King

Visste ni att jag är ett Elvis Presley-fan? Nä okej, inte riktigt men när jag var liten spelade pappa mycket Elvis för mig. Jag tyckte verkligen om honom så jag fick skivor av pappa och även hans gamla samlarbilder (ni vet sådana där dom har i Lilla Jönssonligan och Cornflakeskuppen).
Fortfarande tycker jag att Elvis låtar är bra och så var han sjukt snygg när han var ung också! In the ghetto och Suspicious minds är bästa låtarna enligt mig och speciellt texten är bra i den förstnämnda:
♥I

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Spara information?

Mail? (bara vi som ser)

Vad heter din blogg?

Din kommentar?

Trackback
Gratisbio - Gratis shopping [Reward]


Annonser från BloggPartner

www.cocoo.se -
Massor av trendiga halsband, armband, örhängen, ringar och klockor!
Cocoo.se - Massor av trendiga smycken, klockor, ringar, örhängen, halsband och armband!

Vinn 25.000 kr att shoppa för!

Annonser från BloggPartner