Annonser från BloggPartner

Gran Canaria 2011

Precis som förra året så åkte vi till Gran Canaria på påsklovet i år igen! (därför jag inte bloggat på hela veckan) Helt enormt lyckad resa måste jag säga och ja träffade en himmelens massa glada, roliga och trevliga personer, som jag sorgligt nog förmodligen aldrig kommer att träffa igen. Veckan var i alla fall underbar och vill åka dit igen så snabbt som möjligt!
Jag kommer lägga in bilder från resan nu i veckan, så håll ut lite till så kommer de upp en massa!
Nu är det inte heller långt kvar tills jag åker på nästa resa, 9 maj åker jag nämligen till Tyskland på utbyte! Vi har liksom varit förberedda för det i över ett halvår nu och snart ska det alltså bli av! Grymt taggad!
S♣

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Spara information?

Mail? (bara vi som ser)

Vad heter din blogg?

Din kommentar?

Trackback
Gratisbio - Gratis shopping [Reward]


Annonser från BloggPartner

www.cocoo.se -
Massor av trendiga halsband, armband, örhängen, ringar och klockor!
Cocoo.se - Massor av trendiga smycken, klockor, ringar, örhängen, halsband och armband!

Vinn 25.000 kr att shoppa för!

Annonser från BloggPartner