Annonser från BloggPartner

Barn- och ungdomsledarutbildning

Idag var jag på Röda Korsets barn- och ungdomsutbildning i Örebro. Den var gratis, Röda Korset betalar resan och vi fick mat och fika så det var totally värt det! Dessutom en bra sak att lägga till i sitt CV. På onsdag kör jag och Jasmin igång som läxhjälpare i Ryd. Det ska sannerligen bli intressant. Vi ska vara med på Läxhjälp för ungdomarna som går årskurs 6 till 9. Detta gör vi gratis och det känns fint att hjälpa till, hoppas det blir kul också. För att hjälpa till inom Röda Korset är det förresten bara att mejla till syrelsen i din stad. Dom blir jätteglada!
Vi gick på upptäcksfärd i Röda Korset-huset och Jasmin såg ut som ett vilset litet orphan...
Mat plus Jasmin som sneglar på några av deltagarna... Vissa männsikor gör ideellt arbete för att försöka komma in i samhället igen kan jag säga er.
Jag i Örebro och Jasmin vs. död humla:
Denna dag får definitivt tummen upp
♥I

Kommentarer
Postat av: claudia

sv;oki :)

Allt bra med dig? =)



Jag har utsett kvällens-blogg ,kolla gärna ifall ni blev ifall inte var gärna med igen :)<3



var gärna med på kvällens blogg för imorgon

http://bbaasstta.blogg.se/2011/february/entry-115131284.html#comment

2011-02-28 @ 00:10:42
URL: http://bbaasstta.blogg.se/
Postat av: julia

härlig blogg, jag skulle bli överlycklig om du ville rösta på min bild i en fototävling!

http://kajsabjarang.blogg.se/2011/february/finarlisterna-i-fototavlingen.html#comment

min bild är nummer 10, kram :D

glöm inte skriva din bloggadress, annars kan du inte rösta! ;p

svara gärna på kommentaren i min blogg! :D

2011-02-28 @ 17:13:09
URL: http://juuliaafoto.blogg.se/


Kommentera inlägget här:

Namn:
Spara information?

Mail? (bara vi som ser)

Vad heter din blogg?

Din kommentar?

Trackback
Gratisbio - Gratis shopping [Reward]


Annonser från BloggPartner

www.cocoo.se -
Massor av trendiga halsband, armband, örhängen, ringar och klockor!
Cocoo.se - Massor av trendiga smycken, klockor, ringar, örhängen, halsband och armband!

Vinn 25.000 kr att shoppa för!

Annonser från BloggPartner