Annonser från BloggPartner

För exakt ett år sedan...

För exakt ett år sedan skrev jag "Förresten, så har jag fått reda på några roliga som ska gå natur som jag känner lite halvt. Det bli nog ett mycket bra natur för 94orna! Hoppas jag i alla fall."
Det är så roligt att läsa sånt här efteråt! Vi har verkligen ett awesome natur med många sköna typer, men samtidigt är det inte alls som jag hade tänkt mig! Men en grymt härlig klass har vi!
Den största förändringen med att börja på natur var förmodligen att på förra skolan var man bland de allra bästa i klassen på till exempel kemi och matte, medan man nu är "medelbra". Det är en ganska stor omställning trots allt och det gäller verkligen att ta till vara på varje tillfälle man får att visa vad man kan!
S♣

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Spara information?

Mail? (bara vi som ser)

Vad heter din blogg?

Din kommentar?

Trackback
Gratisbio - Gratis shopping [Reward]


Annonser från BloggPartner

www.cocoo.se -
Massor av trendiga halsband, armband, örhängen, ringar och klockor!
Cocoo.se - Massor av trendiga smycken, klockor, ringar, örhängen, halsband och armband!

Vinn 25.000 kr att shoppa för!

Annonser från BloggPartner