Annonser från BloggPartner

Meritpoäng eller skoj?

Vad ska man välja för i-val egentligen? Ändå känner jag mig rätt säker på vad jag ska välja. Men ska man vara hård och bara köra på meritpoäng eller ska man välja saker man tycker är roligt? Det är så himla mycket taktik och man måste verkligen tänka igenom sina val noggrant!
i-val, valbara, meritpoäng, pass, block... Det gäller att ha bra koll!
För min del räckte inte poängen till för att ha "slappkurser" som massages, vilket man ändå skulle vilja unna sig, så jag är en av dom som går mer på meritpoäng än skoj! Det vill säga språk och matte.. (vilket jag tycker är roligt, men man måste kämpa för betyget!)
Det är bara att jobba på!

Kommentarer
Postat av: Johanna

Jaa verkligen :o

Det tycker jag med. Snart börjar man gymnasiet liksom .. :o

2011-01-28 @ 17:59:54
URL: http://barajagjohannaa.blogg.se/


Kommentera inlägget här:

Namn:
Spara information?

Mail? (bara vi som ser)

Vad heter din blogg?

Din kommentar?

Trackback
Gratisbio - Gratis shopping [Reward]


Annonser från BloggPartner

www.cocoo.se -
Massor av trendiga halsband, armband, örhängen, ringar och klockor!
Cocoo.se - Massor av trendiga smycken, klockor, ringar, örhängen, halsband och armband!

Vinn 25.000 kr att shoppa för!

Annonser från BloggPartner