Annonser från BloggPartner

Svar på kommentar!

Det är tre till fyra bloggar som jag läser dagligen: Kissies, Jonna Johanssons, Isabelle Strömbergs (och ibland även Anton Anderssons)!
Alla vet ju vem Kissie är så det behöver man ju inte ta upp ;)
Jonnas blogg är en av de absolut bästa bloggarna jag har hittat. Vet inte varför den är så bra, man fastnar bara för den!
Isabelles blogg är också en av de bästa! (därför jag läser den) Hon lägger ner väldigt mycket arbete på bloggen, så som design och inläggen och bilderna är alltid fina! (bra ljus och färgredigering). Hon har även ett distansförhållande (80 mil) och det är roligt att följa dem också! Man blir beroende av att gå in på hennes blogg ;).
Antons blogg.. Ja, en av få killbloggar. Det är en gammal klasskamrat till mig, och man ställer ju sig frågan "vad hände sen?", så det känns som att man har mer kontakt med dem genom att läsa deras bloggar. ;)
Där har ni de bloggar som jag läser! :)
S♣

Kommentarer
Postat av: KarolinaWestberg

hahaa :) tack antar jag ;) <3

2011-01-28 @ 20:29:24
URL: http://karross.blogg.se/


Kommentera inlägget här:

Namn:
Spara information?

Mail? (bara vi som ser)

Vad heter din blogg?

Din kommentar?

Trackback
Gratisbio - Gratis shopping [Reward]


Annonser från BloggPartner

www.cocoo.se -
Massor av trendiga halsband, armband, örhängen, ringar och klockor!
Cocoo.se - Massor av trendiga smycken, klockor, ringar, örhängen, halsband och armband!

Vinn 25.000 kr att shoppa för!

Annonser från BloggPartner