Annonser från BloggPartner

¡Escucha!

Känns som att jag tjatar med mina låtar hela tiden, men nu har jag hittat en ny riktigt najs spansk låt. Taggar ju mitt sommarutbyte med spanjorskan Victoria i sommar alltså. Kommer bli så sjukt kul!
Låten är i alla fall av Daddy Yankee och Prince Royce (den sistnämnda har bland annat Corazón Sin Cara, som jag gillar mucho mucho) och titeln Ven Conmigo betyder kom med mig eller följ med mig. Bra danslåt!
Haha naw, dom tycker verkligen dom är coola när dom står där i gränden och sjunger :D
♥I

Kommentarer
Postat av: AMYAH

Hej, har precis fixat ny design, vad tycker du, Hot eller Not? ^^ http://amyah.blogg.se/2011/june/ny-design-tillfallig-header.html#comment

2011-06-10 @ 20:49:12
URL: http://amyah.blogg.se/


Kommentera inlägget här:

Namn:
Spara information?

Mail? (bara vi som ser)

Vad heter din blogg?

Din kommentar?

Trackback
Gratisbio - Gratis shopping [Reward]


Annonser från BloggPartner

www.cocoo.se -
Massor av trendiga halsband, armband, örhängen, ringar och klockor!
Cocoo.se - Massor av trendiga smycken, klockor, ringar, örhängen, halsband och armband!

Vinn 25.000 kr att shoppa för!

Annonser från BloggPartner