Annonser från BloggPartner

Resultatet efter 100 års väntan

Hejsan där!
(Den klassiska starten->) Ursäkta för dålig uppdatering, men har haft jättemycket att göra! I morgon har vi nämligen ett engelskaprov, jag och Amy, som vi förfullt sitter och pluggar till. Har precis lärt mig alla 73 glosorna vi har så nu blir det en titt på grammatiken. (<- sooo interesting!)
Mitt internet laggar ibland när det kommer till att lägga upp bilder på blogg.se, men nu äntligen, efter ett antal försökt så lyckades jag äntligen!
Som jag sa tidigare, bilden gör inte verkligheten rättvisa, men jag tror ni kan få en uppfattning om hur det ser ut ändå ;). Är helnöjd med resultatet i alla fall! Så såhär såg håret ut efter frisörbesöket igår:
S♣

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Spara information?

Mail? (bara vi som ser)

Vad heter din blogg?

Din kommentar?

Trackback
Gratisbio - Gratis shopping [Reward]


Annonser från BloggPartner

www.cocoo.se -
Massor av trendiga halsband, armband, örhängen, ringar och klockor!
Cocoo.se - Massor av trendiga smycken, klockor, ringar, örhängen, halsband och armband!

Vinn 25.000 kr att shoppa för!

Annonser från BloggPartner