Annonser från BloggPartner

Äntligen avfärd!

Nu sitter vi på tåget på väg till Tyskland och Neubrandenburg! Är lite smått nervös men samtidigt är det jätteroligt att äntligen få åka iväg. Vi har ju snackat om den här resan på tyskalektionerna i över ett halvår, så det känns smått overkligt att det äntligen är dags.
På onsdag åker vi till Berlin för en heldag i huvudstaden. Själv har jag aldrig varit där, men velat åka dit en längre tid, så det ska bli grymt kul! Jag hoppas även att det är lite festligheter då också, eftersom att vi är nere under Eurovision-veckan! Vi kommer vara framme vid åttatiden ikväll, så resan är utsträckt under ganska lång tid, men då kan man ju passa på att lära känna alla andra folk som åker med. :)
Japp, det var allt för nu! Ifall jag hinner med kanske jag slänger in något inlägg eller så från Johanna och mig. Johanna är min utbytesstudent, alltså den jag ska bo hos.
S♣

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Spara information?

Mail? (bara vi som ser)

Vad heter din blogg?

Din kommentar?

Trackback
Gratisbio - Gratis shopping [Reward]


Annonser från BloggPartner

www.cocoo.se -
Massor av trendiga halsband, armband, örhängen, ringar och klockor!
Cocoo.se - Massor av trendiga smycken, klockor, ringar, örhängen, halsband och armband!

Vinn 25.000 kr att shoppa för!

Annonser från BloggPartner