Annonser från BloggPartner

Lär känna oss (kind of) - del 2 (av 3)

Japp då kommer min del också - jag använder mig av Saras inlägg som mall hihi.
Jag heter Isabelle, men kallas för Isa och är klädd i svart på headern. Vi Munkytjejer är alla 94:or så i juni blir jag 17. Vi går också på samma gymnasium alla tre, men till skillnad från S och A går jag Samhällsprogrammet. Jag går en språkinriktning, för jag är väldigt intresserad av språk och andra kulturer. Så jag läser både spanska och tyska och jag trivs mycket bra!
Klassfest:
På min fritid tränar jag Taekwon-Do som jag älskar! Det är en kampsport från Korea som jag började i för drygt 1,5 år sedan. Man blir både starkare, snabbare, smidigare, vigare och så är det ju lite coolt hihi... Och bra att kunna försvara sig! Dessutom har vi väldigt bra anda i klubben så det är väldigt socialt även fast det är en individuell sport. Jga har graderat mig tre gånger och till våren får jag 6 kup (grönt bälte). Dock har jag inte tävlat än, men det kommer så småningom.
Annars älskar jag att hitta på kul saker med kompisar och att resa :D
"För varje minut du är arg förlorar du sextio sekunder av glädje"
♥I

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Spara information?

Mail? (bara vi som ser)

Vad heter din blogg?

Din kommentar?

Trackback
Gratisbio - Gratis shopping [Reward]


Annonser från BloggPartner

www.cocoo.se -
Massor av trendiga halsband, armband, örhängen, ringar och klockor!
Cocoo.se - Massor av trendiga smycken, klockor, ringar, örhängen, halsband och armband!

Vinn 25.000 kr att shoppa för!

Annonser från BloggPartner