Annonser från BloggPartner

Grönt till sommaren

(bildkälla-> tryck på bilden)
Tänkte dela med mig av något som jag vill ska bli mitt, nämligen ett par gröna converse!
Till mig skulle de bli jättesnygga, tror jag, eftersom att jag även har gröna ögon. Plus att jag gillar blå/gröna nyanser och färger. Dessutom är det ingen färg som jättemånga har, fast än det i vanliga fall är en av de vanligaste färgerna i andra sammanhang.
De vanligaste färgerna på converse som jag ser är vita, svarta och röda.
Vi får väl se om jag köper dem =) om inte så är det ett tips till er som behöver ett par nya fräscha inför sommaren 2010!
S♣

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Spara information?

Mail? (bara vi som ser)

Vad heter din blogg?

Din kommentar?

Trackback
Gratisbio - Gratis shopping [Reward]


Annonser från BloggPartner

www.cocoo.se -
Massor av trendiga halsband, armband, örhängen, ringar och klockor!
Cocoo.se - Massor av trendiga smycken, klockor, ringar, örhängen, halsband och armband!

Vinn 25.000 kr att shoppa för!

Annonser från BloggPartner