Annonser från BloggPartner

Munky Bernadotte?

Tänk vad roligt det skulle vara att vara drottning eller prinsessa (eller kung om man är kille)! Åka runt på olika invigningar och events och ha på sig i fina kläder... Om jag vore prinsessa skulle jag lätt vara i Canada nu och titta på OS.
De i kungahusets jobb är att visa upp sig, kan man säga - värsta soft ju. Visst är det säkert inte helt lätt alltid med alla medier och att alltid behöva uppträda duktigt och felfritt, men tänk vad bra de har det ändå... Det jag är mest avundsjuk på är nog att de får resa så mycket samt få bra platser till i princip vad som helst. Första klass jorden runt låter ju inte helt fel om man säger så.
Nåja, det kanske är helt OK att vara en vanlig dödlig med. Men hur skulle det se ut om vi på Munky var prinsessor?
Hehe... Nu är det nog dags för mig att sova ^^
Fast måste först gratta Marcus Hellner och Jonas Olsson till medaljerna - Sverige är grymma i år!
♥I

Kommentarer
Postat av: sara

måste bara säga tack för den underbara bilden på mig ... :P

2010-02-21 @ 09:28:44
Postat av: Erica

okej ;D

jodå, det är bara bra med mig med :)

haft en bra helg?

kramar

2010-02-21 @ 11:52:32
URL: http://eswensson.blogg.se/


Kommentera inlägget här:

Namn:
Spara information?

Mail? (bara vi som ser)

Vad heter din blogg?

Din kommentar?

Trackback
Gratisbio - Gratis shopping [Reward]


Annonser från BloggPartner

www.cocoo.se -
Massor av trendiga halsband, armband, örhängen, ringar och klockor!
Cocoo.se - Massor av trendiga smycken, klockor, ringar, örhängen, halsband och armband!

Vinn 25.000 kr att shoppa för!

Annonser från BloggPartner