Annonser från BloggPartner

Isafin takes over the world!

Jag tänkte först berätta lite om djungelflickan , men det är säkert bara jag som tycker att hon är sjukt intressant. Men om du vill kan du klicka på länken för att läsa om en kvinna som har överlevt i djungeln i 18 år. Här kommer i alla fall en bild och dagens låt istället:
Ser du vilka det är? ;)
Min dagens låt är Astronaut med Salem Al Fakir. Alla som lyssnade på Salem Al Fakir innan melodifestivalen är säkert skitsura på sådana som mig som börjar lyssna på honom nu. Men jag kan ju inte rå för att jag inte hört om honom tidigare och att han var supergullig i melodifestivalen?
♥I

Kommentarer
Postat av: Josse

Josefin gillar rubriken men kan inte se bilden ;)



Vad är det på bilden???

2010-02-09 @ 17:03:59
Postat av: Anonym

man ser varken bilden, eller en länk, förutom till låten :P

2010-02-09 @ 17:27:45
Postat av: I

men fan vad sugit... länken är "djungelflickan" annars men det är ju härligt att jag kan se bilden i alla fall ^^

Josse: det är en av våra isafintakesoverdaworld-bilder, den med flickan som ritar oss på tavlan

2010-02-09 @ 20:50:42
URL: http://munky.blogg.se/


Kommentera inlägget här:

Namn:
Spara information?

Mail? (bara vi som ser)

Vad heter din blogg?

Din kommentar?

Trackback
Gratisbio - Gratis shopping [Reward]


Annonser från BloggPartner

www.cocoo.se -
Massor av trendiga halsband, armband, örhängen, ringar och klockor!
Cocoo.se - Massor av trendiga smycken, klockor, ringar, örhängen, halsband och armband!

Vinn 25.000 kr att shoppa för!

Annonser från BloggPartner