Annonser från BloggPartner

På tiden!

Hej!
Nu var det på tiden för ett inlägg igen!
Sista dagen på skolveckan var skön, då dagen började med en liten skolbio. Mycket nöje!
Jag tycker själv det blir väldigt långtråkigt med bloggar som bara skriver om sig själva och vad de har gjort på dagen och så vidare. Det är mycket roligare med åsikter, bilder m.m.
Just nu har jag inga bra åsikter att komma med, inte heller bilder för den delen!
Nu har i alla fall vi fått en snygg header tack vare A som gjort ett bra jobb! =)
Snart är Let's dance tillbaka med resultatet i röstningen, mycket spännande. Jag vet inte riktigt vem jag tror åker ut, men Rabhi eller hur han stavar sitt namn kan gärna få lämna, även om han var hyfsat bra idag :)
Eftersom att vi missade musiken idag på grund av bion så tänkte jag lägga in vår musiklärares egen låt :) Lite som... Jag vet inte, hyllning? Man hyllar väl bara de döda? Men jag kom inte på något bra ord. För skoj skull, mycket nöje med det!

Kommentarer
Postat av: Anonym

men ååå sötnos du är bra på att göra mig glad!:D har du haft en bra fredagkväll?:))<3

2010-01-29 @ 22:23:37
URL: http://denisebjrk.blogg.se/
Postat av: Anonym

jag sitter här med en colaburk just nu haha!;) jag har druckit typ två colaburkar varje dag den här veckan och så undrar jag alltid varför jag får hål i tänderna... haha!:D min kväll har varit bra fast hade häldre varit med martini än att bara sitta hemma:)<3

2010-01-29 @ 23:17:00
URL: http://denisebjrk.blogg.se/


Kommentera inlägget här:

Namn:
Spara information?

Mail? (bara vi som ser)

Vad heter din blogg?

Din kommentar?

Trackback
Gratisbio - Gratis shopping [Reward]


Annonser från BloggPartner

www.cocoo.se -
Massor av trendiga halsband, armband, örhängen, ringar och klockor!
Cocoo.se - Massor av trendiga smycken, klockor, ringar, örhängen, halsband och armband!

Vinn 25.000 kr att shoppa för!

Annonser från BloggPartner