Annonser från BloggPartner

Trevligt

Jag är jättesugen på glass (och vet inte riktigt vad jag ska skriva om) så här är lite bilder på glassar jag gillar:
Jag tycker att nästan all glass är god och speciellt på sommaren. Men när jag ser små barn som kladdar med sina glassar blir jag äcklad, eller i alla fall mindre sugen på glass. De små djävlarna brukar synas till på varma sommardagar vid stränder, poolområden, minigolfbanor och andra ställen där barn vistas på somrarna så det gäller att se upp!
Mmm... tänk bara glass blandat med dräggel...
Men barn är gulliga så det är okej. Dom kommer undan med det ;)
♥I

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Spara information?

Mail? (bara vi som ser)

Vad heter din blogg?

Din kommentar?

Trackback
Gratisbio - Gratis shopping [Reward]


Annonser från BloggPartner

www.cocoo.se -
Massor av trendiga halsband, armband, örhängen, ringar och klockor!
Cocoo.se - Massor av trendiga smycken, klockor, ringar, örhängen, halsband och armband!

Vinn 25.000 kr att shoppa för!

Annonser från BloggPartner