Annonser från BloggPartner

Får behålla mina hårtoppar några dagar till

Min frisör är sjuk så klipptiden har flyttats fram. Känns lite segt eftersom jag var tvungen att gå upp väldigt tidigt för att hinna hem och göra mig i ordning innan frisören...
Idag ska jag och S till gamla skolan (låg- och mellanstadium) och hälsa på tänkte vi. Det blir najs. Gud vad stor man har blivit alltså!

Den här bilden har inget med saken att göra, förutom att jag och min bror gick på Billingskolan under den här tiden. Jag bara tycker den är så härlig:
Semester i Italien! Jag längtar redan till våren och sommaren... Till våren kanske jag får åka på ett utbyte med skolan till Verona i Italien. Hoppas det blir av!
♥I

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Spara information?

Mail? (bara vi som ser)

Vad heter din blogg?

Din kommentar?

Trackback
Gratisbio - Gratis shopping [Reward]


Annonser från BloggPartner

www.cocoo.se -
Massor av trendiga halsband, armband, örhängen, ringar och klockor!
Cocoo.se - Massor av trendiga smycken, klockor, ringar, örhängen, halsband och armband!

Vinn 25.000 kr att shoppa för!

Annonser från BloggPartner