Annonser från BloggPartner

HEJ DÅ till utväxten!

Har nu färgat håret svart! Asså när jag säger svart menar jag extremt SVART som häxsvart! Jag ser ond ut plus att jag ser ut som en häxa O.O Förvånad blir jag inte om ett barn ser mig och börjar gråta.
Hade även tänkt att börja platta mitt hår så det blir rakt igen :) men men typ alla ville att jag skulle ha lockigt hår, så får väl ha det ett tag till. Har inte haft tid att ta någon bild än så det får bli en gammal bild då jag hade rakt hår plus färgat hår.

Bilden är tagen då jag och I var i Gbg <3
A♥

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Spara information?

Mail? (bara vi som ser)

Vad heter din blogg?

Din kommentar?

Trackback
Gratisbio - Gratis shopping [Reward]


Annonser från BloggPartner

www.cocoo.se -
Massor av trendiga halsband, armband, örhängen, ringar och klockor!
Cocoo.se - Massor av trendiga smycken, klockor, ringar, örhängen, halsband och armband!

Vinn 25.000 kr att shoppa för!

Annonser från BloggPartner