Annonser från BloggPartner

Angående Tibro

Angående mitt byte av klubb så har jag fått dessa mail från mina underbara före detta tränare i Skövde.
Tack för tiden tillsammans med er, kommer sakna allt runt omkring planen och alla tjejer och ledare. ♥
(ni kanske inte ser vad det står men....)
enkla ord som berör - enkel kärlek
(det är liksom inte alla lag som har tränare som skickar tackmail när man byter klubb..)
Kärlek till laget djupt inifrån mitt hjärta. Det är sjukt svårt att inse att det inte längre är med er jag spelar och det kommer nog ta ett tag innan jag inser att det inte längre är Skövde som är min klubb. Att inte längre skrika "BULLSHIT" innan man går ut på planen och att inte längre prydas med rött och kunna ses som Sveriges näst bästa lag. Det är inte så att jag ångrar mitt val, men ni är så sjukt underbara och härliga och jag kommer sakna er alla!

Kommentarer
Postat av: 123 selma_lilla prinsessan.nu

ÅÅÅH VA FIINT AV DOM! vi kommer sakna dig med att ha dig också sara bebis puss!!

2010-09-02 @ 15:44:10


Kommentera inlägget här:

Namn:
Spara information?

Mail? (bara vi som ser)

Vad heter din blogg?

Din kommentar?

Trackback
Gratisbio - Gratis shopping [Reward]


Annonser från BloggPartner

www.cocoo.se -
Massor av trendiga halsband, armband, örhängen, ringar och klockor!
Cocoo.se - Massor av trendiga smycken, klockor, ringar, örhängen, halsband och armband!

Vinn 25.000 kr att shoppa för!

Annonser från BloggPartner