Annonser från BloggPartner

Mycket bra vågtång

Igår natt testade jag Agnes(aka Inez) vågtång som jag fått låna. Lockarna/vågarna höll sig asbra hela natten och har hållt i sig hela dagen! Den heter OBH Nordica Wave Maker Vågtång och nu vill min mamma att vi skaffar en sån. När hon såg mig blev hon typ: "Åh, vad fint! Det är precis sådana lockar jag vill ha!"
Så nu ska mamma köpa en sådan vågtång som vi ska ha ihop hihi :)
Såhär blev resultatet och då kan man räkna med att jag har sovit med det plus inte gjorde så nogrannt (det tog kanske en halvtimme att göra och jag har rätt långt och tjockt hår)
Och efter att ha varit i blåsväder ute på vischan har vågarna/lockarna hållt i sig - tummen upp! Jag ska våga om håret imorgon och antagligen kommer det även hålla för en partykväll så det blir asbra ;)
♥I

Kommentarer
Postat av: erik

orkanen på Böja-slätten ;)

2011-02-05 @ 10:16:11
Postat av: Johanna

HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAH

HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAH

HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAH

HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAH

HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAH

HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAH

HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAH



Fan vad jag skrattade ^^

2011-02-05 @ 12:12:26
URL: http://barajagjohannaa.blogg.se/
Postat av: - M a r i a

sv; jaa:)



ser att ni bytt header, snyggt!:)

2011-02-05 @ 14:35:57
URL: http://maariabodin.blogg.se/
Postat av: i

erik: jaa haha, men håret höll i sig ;)

2011-02-05 @ 18:26:17
Postat av: erik

It sure did ;)

2011-02-05 @ 22:53:21


Kommentera inlägget här:

Namn:
Spara information?

Mail? (bara vi som ser)

Vad heter din blogg?

Din kommentar?

Trackback
Gratisbio - Gratis shopping [Reward]


Annonser från BloggPartner

www.cocoo.se -
Massor av trendiga halsband, armband, örhängen, ringar och klockor!
Cocoo.se - Massor av trendiga smycken, klockor, ringar, örhängen, halsband och armband!

Vinn 25.000 kr att shoppa för!

Annonser från BloggPartner