Annonser från BloggPartner

Bättre än vad man tror

Hellu alla munkyläsare!
Jag har haft lite ont i huvudet på eftermiddagen och hoppade därför in i duschen för att se om ja skulle må lite bättre. Då kom jag även på att prova min nya hårborttagningscream som jag köpte i veckan:
Den är faktiskt att rekommendera, men jag kom på efteråt att jag gjorde lite fel. Jag blev ändå lite förvånad, den var bättre än vad jag trodde.
Det som jag gjorde fel tror jag var att jag tvättade bort det för tidigt, men det funkade bra ändå :)
95:- vet jag inte om den är värd, för jag vet inte hur länge den räcker och så, men resultatet blir bra :)
Den får:
fyra av fem munkysar
S♣

Kommentarer
Postat av: isabella*såklart :)

jag är också lite skeptisk med den.kollade på att köpa den på Gekås men jag gjorde ej detta,men om du nu säger att den är bra så kanske det bara är att prova eftersom den inte skadar huden lika mycket som rakning ? ;s och eftersom rakning tar bort lite av färgen p´å huden så är det nog bra i sommar ;g



puiss och kramis :)<3

2010-04-14 @ 14:44:47
URL: http://isabellastrm.blogg.se/


Kommentera inlägget här:

Namn:
Spara information?

Mail? (bara vi som ser)

Vad heter din blogg?

Din kommentar?

Trackback
Gratisbio - Gratis shopping [Reward]


Annonser från BloggPartner

www.cocoo.se -
Massor av trendiga halsband, armband, örhängen, ringar och klockor!
Cocoo.se - Massor av trendiga smycken, klockor, ringar, örhängen, halsband och armband!

Vinn 25.000 kr att shoppa för!

Annonser från BloggPartner