Annonser från BloggPartner

Cancer? Nej tack!

Nu har jag köpt mitt första solpuder. Jag googlade runt lite innan (da googler number one) och tydligen skulle Lumenes och Rimmels solpuder vara bra.
Köpte därför Lumene Arctic Sun Mineral Bronzer (Kicks 125 spänn) och valde ljusaste nyansen 01 Sunrise utan glitter:
Köpte även en puderborste på H&M för dom var billigast där - borste som borste
Provade solpudret när jag kom hem och det blev ett bra och naturligt resultat. Man kan alltid ändra åsikt om en produkt, men hittills gillar jag den. Råkade dock överdosera lite på näsan så får tvätta bort sminket innan träningen :P
♥I

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Spara information?

Mail? (bara vi som ser)

Vad heter din blogg?

Din kommentar?

Trackback
Gratisbio - Gratis shopping [Reward]


Annonser från BloggPartner

www.cocoo.se -
Massor av trendiga halsband, armband, örhängen, ringar och klockor!
Cocoo.se - Massor av trendiga smycken, klockor, ringar, örhängen, halsband och armband!

Vinn 25.000 kr att shoppa för!

Annonser från BloggPartner