Annonser från BloggPartner

Hemma!

Igår landade jag på svensk mark igen. Mycket trevligt har det varit att bara kunna gå i bikini utan att frysa och få lite brun färg på det bleka skinnet.
Jag har inge hunnit fixa med bilder och sånt ännu, men jag har spelat in småfilmer från resan som jag ska klippa ihop sen. Om det blir bra så får även ni läsare tillgång till att se den!
Annars så är det bara bilder som gäller.
För er som känner er hemma på Gran Canaria så kan jag säga att vi bodde på Maspalomas Dunas strax utanför Maspalomas på den sydliga delen av ön. (Nära "ökenområdet" med stora sanddynor från Sahara)
Som ni ser är Maspalomas en av de allra sydligaste orterna. I stort sett alltid bra väder!
Ett bra tips på resmål för er som inte vet vart ni vill åka.
Som sagt, mer bilder och annat kommer senare för nu ska jag vara med Issa!
S♣

fem av fem munkysar!

Kommentarer
Postat av: isabella*såklart :)

yeeeeeeeeeeeah ! du har varit saknad sötnos :) men nu är vi och i'm happy as hell:D <3<3<3

2010-04-03 @ 19:53:50
URL: http://isa
Postat av: isabella*såklart :)

yeeeeeeeeeeeah ! du har varit saknad sötnos :) men nu är vi och i'm happy as hell:D <3<3<3

2010-04-03 @ 19:54:06
URL: http://isabellastrm.blogg.se/


Kommentera inlägget här:

Namn:
Spara information?

Mail? (bara vi som ser)

Vad heter din blogg?

Din kommentar?

Trackback
Gratisbio - Gratis shopping [Reward]


Annonser från BloggPartner

www.cocoo.se -
Massor av trendiga halsband, armband, örhängen, ringar och klockor!
Cocoo.se - Massor av trendiga smycken, klockor, ringar, örhängen, halsband och armband!

Vinn 25.000 kr att shoppa för!

Annonser från BloggPartner