Annonser från BloggPartner

Jag har en cykel, en cykel som är ?

Jag har fått sommarjobb på ett sjukhem slash ålderdomshem... Kommer bli väldigt läskigt (det vet jag för i höstas praoade jag på ett ålderdomshem). Jag hoppas inte jag måste behöver göra för mycket (typ mata och blöjor, ni vet...). Men tyvärr kanske jag måste det, för nu är jag inte praoelev utan sommarjobbare. Dock är de gamla säkert mysiga och det blir härligt med pengar såklart :)
Jag får inte lönen förrän i augusti, men då blir det shoppa loss - tänkte köpa mig en ny cykel! Kollade just runt lite och fastnade för Kungs Drottningholm. Den är tydligen en av Sveriges mest köpta cyklar och är väldigt fin. Kostade knappt 3 000, fast det var när den var prissänkt. Om det blir den, kommer det i alla fall bli väldigt svårt att välja färg:
Gillar allihopa!!!
♥I

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Spara information?

Mail? (bara vi som ser)

Vad heter din blogg?

Din kommentar?

Trackback
Gratisbio - Gratis shopping [Reward]


Annonser från BloggPartner

www.cocoo.se -
Massor av trendiga halsband, armband, örhängen, ringar och klockor!
Cocoo.se - Massor av trendiga smycken, klockor, ringar, örhängen, halsband och armband!

Vinn 25.000 kr att shoppa för!

Annonser från BloggPartner