Annonser från BloggPartner

Första dagen på gymnasiet!

Idag var det första dagen på gymnasiet. Jag och A skulle ha upprop klockan 08.00. Så när vi anländer så står olika skolor i sina små grupper och delar lite fördomar om andra elever mellan sig ;)
Man kände sig i alla fall jätteliten, även om det bara var ettor där :o Undrar hur det kommer bli imorgon när alla treor och tvåor kommer vara där :S Men efter tipspromenaden (som gick jättebra för vår mentorsgrupp) så lärde man sig att hitta rätt så bra i alla fall :)
Till en början kändes klassen inte alls bra, vi är liksom 25 tjejer och 6 killar... Men sen när man väl börjat "mingla" runt lite med alla i klassen så känns den jättetrevlig! Känns som att det kommer bli tre riktigt bra år! Känns liksom som att i stort sett alla pratar med alla och jag har redan funnit några som jag kommer vara lite mer med, tror jag :) Men i stort sett alla var framåt och ville gärna prata, men det finns ju alltid undantag ;)
Dagen bestod av sjukt mycket information... Tipspromenad  och lunch.
Jag och A kände inte alls många för dom vi trodde att vi skulle gå med hade kollat fel ;) Så det känns jättebra, förutom att det är så ojämnt med killar jämfört med tjejer, men det ska nog fungera bra ändå :)
Japp det var allt från den här dagen, känner att jag börjar bli förkyld också :( jag och mitt dåliga immunförsvar :(
Sammanfattningsvis: mycket information och papper, man känner sig liten och roligt med ny klass och nya ansikten :)

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Spara information?

Mail? (bara vi som ser)

Vad heter din blogg?

Din kommentar?

Trackback
Gratisbio - Gratis shopping [Reward]


Annonser från BloggPartner

www.cocoo.se -
Massor av trendiga halsband, armband, örhängen, ringar och klockor!
Cocoo.se - Massor av trendiga smycken, klockor, ringar, örhängen, halsband och armband!

Vinn 25.000 kr att shoppa för!

Annonser från BloggPartner