Annonser från BloggPartner

Hej jag läser Blondinbella

Hej!
Jag har snart läst ut Blodinbellas bok. Fast jag vill inte att den ska ta slut, så därför har jag sparat lite tills imorgon ;) Den är jättebra, man börjar faktiskt tänka lite annorlunda på saker och ting. Och boken har gett mig lite idéer på saker jag vill göra, avslöjar inte mer än så vad det kan handla om ;)
Hihi finfina cambilder ;)
Riktigt söt ;)
Jag kan säga såhär om boken: Alla tjejer i tonåren bör läsa den. Jag vet att det är vad alla säger, men det som sägs är sant. Isabella förtjänar alla guldstjärnor hon kan få och det behövs fler inspirerande tjejer som henne. Jag unnar henne all framgång och hoppas på en till bok!

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Spara information?

Mail? (bara vi som ser)

Vad heter din blogg?

Din kommentar?

Trackback
Gratisbio - Gratis shopping [Reward]


Annonser från BloggPartner

www.cocoo.se -
Massor av trendiga halsband, armband, örhängen, ringar och klockor!
Cocoo.se - Massor av trendiga smycken, klockor, ringar, örhängen, halsband och armband!

Vinn 25.000 kr att shoppa för!

Annonser från BloggPartner