Annonser från BloggPartner

Hello braces!

Det är väldigt synd om mig för jag är sjuk... Ont i halsen, öronen och huvudet och så lite feber och snor i näsan på det. Låter gött va?
För att vara ärlig mår jag bättre nu. Ingen feber i alla fall. En stor dag väntar framför mig så jag hoppas på att bli ännu bättre under natten. Jag ska nämligen få räls! Dumdumdum...
(Sorry Jasmin om du inte gillar bilden, men typ enda jag log stort med tänderna haha)
Faktiskt ska det bli roligt tycker jag. Visst kommer det göra ont och det är inte det skönaste när tandläkaren spänner upp munnen så man ser ut som pappan i De tre vännerna och Jerry, men det är värt det. Man får fina tänder efteråt plus det verkar faktiskt roligt att ha räls.
Så här ser förresten världens dyraste tandställning ut:
Kostar mellan 4 000 - 8 500 pund som är ungefär 48 000 - 102 000 kronor! Tur att tandställning är gratis i Sverige upp till 20 årsåldern. Fast då får man ju den gamla hederliga rälsen och ingen lyx-variant ;)
♥I

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Spara information?

Mail? (bara vi som ser)

Vad heter din blogg?

Din kommentar?

Trackback
Gratisbio - Gratis shopping [Reward]


Annonser från BloggPartner

www.cocoo.se -
Massor av trendiga halsband, armband, örhängen, ringar och klockor!
Cocoo.se - Massor av trendiga smycken, klockor, ringar, örhängen, halsband och armband!

Vinn 25.000 kr att shoppa för!

Annonser från BloggPartner