Annonser från BloggPartner

Jag kan inte sova

Om ni undrar varför jag uppdaterar bloggen såhär dags på dygnet så beror det på att jag inte kan sova. Nej, det är inget jag är orolig för som kommer hända under morgondagen. Kanske är det ändå för att det är fredagen den 13onde imorgon som jag inte kan sova? vem vet?
Det var egentligen tänkt att jag skulle köpa min mobil imorgon, men eftersom att det är fredagen den 13onde imorgon så kanske jag väntar tills på lördag ändå? ;) Inte för att det någonsin hänt något på fredagen den 13onde för mig, men någon gång måste ju vara första gången eller hur?
Nepp, nu ska jag ta ett glas vatten och försöka somna igen.
God natt!♥

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Spara information?

Mail? (bara vi som ser)

Vad heter din blogg?

Din kommentar?

Trackback
Gratisbio - Gratis shopping [Reward]


Annonser från BloggPartner

www.cocoo.se -
Massor av trendiga halsband, armband, örhängen, ringar och klockor!
Cocoo.se - Massor av trendiga smycken, klockor, ringar, örhängen, halsband och armband!

Vinn 25.000 kr att shoppa för!

Annonser från BloggPartner