Annonser från BloggPartner

Härligt att kunna själv.

Nu är jag väldigt nöjd! Jag har länge velat lära mig att göra inbakade flätor, men det har aldrig blivit så (mina kompisar och min låtsasmamma har fått göra på mig). För några minuter sedan kom jag på att jag kan lära mig själv genom internet. Thank god for it! Så efter att ha kikat på lite youtube-klipp kan jag göra inbakade flätor, tjoho! Principen är jättelätt, men jag måste förstås öva mer för att få dem riktigt bra och för att göra snabbare.
Nedan är de videor jag tittade på för att lära mig de sorter jag ville - flätan i luggen samt två inbakade flätor att sova med för att få lockigt hår (alltså behöver de inte bli jättejämna och fina).
Tre saker de inte nämner i klippen och som en n00b som jag inte fattar är
1. Borsta ut håret ordentligt.
2. Om du står länge och flätar kommer du få ont i armarna (speciellt om du gör den inbakade flätan i bak).
3. Du kommer även få ont i ryggen, om du står upp och flätar länge (men det släpper snart).
Den här videon såg jag först. Hon visar principen bra så att man ser ordentligt:
Såhär gör man en i luggen:
Söt tjej som visar inbakad fläta i bak (här ser du bra hur man gör den så sig själv):
Tittade bara lite snabbt på denna, men sådana här är för att sova i tänkte jag:
Nu blir det dusch och sedan flätning inför natten. För dig som också tänker lära dig önskar jag lycka till!
♥I

Kommentarer
Postat av: Cajsa - (F O T O B L O G G)

Hejsan svejsan

Nu har du chansen att bli länkad i just i min blogg, båda tjärnar på det. Du får

fler besökare och jag får röster. Du är guldvärd om du vill lägga en röst på bilden här nedan som jag tävlar med. :) NUMMER 3



http://lucesolare.blogg.se/2010/august/utkast-aug-19-2010.html#comment



Tack på förhand.

2010-08-22 @ 12:51:15
URL: http://haallgreens.blogg.se/


Kommentera inlägget här:

Namn:
Spara information?

Mail? (bara vi som ser)

Vad heter din blogg?

Din kommentar?

Trackback
Gratisbio - Gratis shopping [Reward]


Annonser från BloggPartner

www.cocoo.se -
Massor av trendiga halsband, armband, örhängen, ringar och klockor!
Cocoo.se - Massor av trendiga smycken, klockor, ringar, örhängen, halsband och armband!

Vinn 25.000 kr att shoppa för!

Annonser från BloggPartner