Annonser från BloggPartner

Likhet med Kissie...

Detta är en väldigt rolig (enligt mig) tillfällighet:
Minns ni i mars, då åkte jag till Gran Canaria. Vid samma tid åkte även Kissie dit. Fast vi var ju på olika sidor av ön så jag träffade ju aldrig på henne ;)
Nu har jag ju precis kommit hem från Mallorca. Vem är där om inte Kissie? Fast det är ju samma sak där, hon är i Magaluf och jag var i Can Picafort, så även där på olika sidor av ön. Lite kul är det ändå att vi båda åker till samma ställe, två gånger i rad (för min del, för hon har ju varit i Grekland osv emellan) Själv tycker jag att det är en rolig tillfällighet.
Denna gången åkte jag även från Arlanda, precis som henne ;) Ännu mer likhet :o
Och nej, vi bokade resorna innan hon skrev om sina på sin blogg, så det har inte blivit så "med flit" utan bara en ren tillfällighet! ;)
Lite onödig information till er :D


Här är mitt hotell sett från Google maps:


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Spara information?

Mail? (bara vi som ser)

Vad heter din blogg?

Din kommentar?

Trackback
Gratisbio - Gratis shopping [Reward]


Annonser från BloggPartner

www.cocoo.se -
Massor av trendiga halsband, armband, örhängen, ringar och klockor!
Cocoo.se - Massor av trendiga smycken, klockor, ringar, örhängen, halsband och armband!

Vinn 25.000 kr att shoppa för!

Annonser från BloggPartner