Annonser från BloggPartner

Lite som Hogwarts

Hej på er!
Idag ska jag nog ner till stan för att inhandla en kalender till skolstarten. Det känns faktiskt lite som Hogwarts, för man känner inte alla, man vet inte vilken klass man kommer hamna i och man måste köpa det mesta skolmaterialet själv. Så därför jämför jag det med Hogwarts, like it or not ;) Harry Potter är min störta idol för han är så tuff ;) Haha!
Vissa har ju redan börjat skolan igen, men vi börjar den 24e ;) 6 dagar kvar på lovet bara :o Men visst längtar man lite efter att se hur det kommer vara, vilken klass man hamnar i och så vidare. Så på ett sätt längtar jag till skolan. Fast jag längtar inte till det som innefattar "skolan," det vill säga läxor, prov, press, plugg... Inte längre någon sovmorgon heller :( Tråkigt, tråkigt men sant va...
VS

Kanske inte är så lika ändå?

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Spara information?

Mail? (bara vi som ser)

Vad heter din blogg?

Din kommentar?

Trackback
Gratisbio - Gratis shopping [Reward]


Annonser från BloggPartner

www.cocoo.se -
Massor av trendiga halsband, armband, örhängen, ringar och klockor!
Cocoo.se - Massor av trendiga smycken, klockor, ringar, örhängen, halsband och armband!

Vinn 25.000 kr att shoppa för!

Annonser från BloggPartner