Annonser från BloggPartner

Mallorca!

Igår kväll kom jag hem från Mallorca. Jag trodde på förhand att resan inte skulle bli så bra som den verkligen blev. Jag fick många nya vänner och idag när jag vaknade i Sverige så kändes det som att hela resan var en dröm. Den var så fantastiskt rolig, och jag har träffat många nya människor som jag sent kommer glömma! Tur att man har några bilder som bevis på att allt inte var en dröm. ;) Jag saknar redan alla människor som jag lärde känna under veckan, den goa stämningen, solen, kommentarerna ja, allt! Jag vill bara tillbaka nu genast, men det går ju inte ;) Jag kommer försöka få oss att åka dit nästa år igen, hotell: Vell Mari på Mallorca :)
Lite bilder från resan:
Hav ;)
Clemente, numera också kallad min bror ♥
Fabio!
Clemente och Fabio!
Vell Mari
Me ;)
Mycket söt! ;)
Från vår altan :)
Hav!
Hann inte ta någon bild med mig, Andrea, Clemente, Fabio och Alessandro, men det gick bra ändå ;) Riktiga skojare de där italienarna! Dessutom blev jag någon form av ökänd? (Mallorca är en ö, kul skämt va?) för de flesta visste vem jag var på hotellet eftersom att jag var den enda tjejen som spelade fotboll, därav smeknamnet Ibra, som jag kallades av Alessandro ;) Även dom tyckte att jag var lik Carolina Klüft... Haha! Det var många som ville prata med mig och det tackar jag ju inte nej till, alltid trevligt! :) Dessutom var det i stort sett bara vi som var svenskar så då sattes både min engelska, tyska och den lilla gnuttan spanska som jag kan på prov. Kanske inte så kul för er att läsa om det här, men det är ändå kul att få dela med sig lite ;) Hehe! Dessutom försökte de få mig att jobba med dom, det vill säga, dom ville att jag skulle vara maskoten Smilie, men jag tackade nej till att klä på mig en jättevarm och tjock dräkt i 30°C värme ;)
Tur att de flesta har Facebook så att man kan hålla kontakten.
Många nya vänner i utlandet i alla fall, stor saknad till Mallorca! Jag skulle lätt velat stanna minst en vecka till, men så är det!
Puss!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Yeah. It was fantastic. I thinking about it very often. I will be there in this year, I hope. It was nice 2 meet u :)

2011-01-28 @ 21:35:10


Kommentera inlägget här:

Namn:
Spara information?

Mail? (bara vi som ser)

Vad heter din blogg?

Din kommentar?

Trackback
Gratisbio - Gratis shopping [Reward]


Annonser från BloggPartner

www.cocoo.se -
Massor av trendiga halsband, armband, örhängen, ringar och klockor!
Cocoo.se - Massor av trendiga smycken, klockor, ringar, örhängen, halsband och armband!

Vinn 25.000 kr att shoppa för!

Annonser från BloggPartner