Annonser från BloggPartner

Ny cykel

Vi som driver munky är sommarbarn, det vill säga I fyller år i juni, A i juli och Jag fyller år i augusti. (lite rolig onödig info;)) För hela året har jag väntat på: juni, juli, augusti för vindarna är varma då...
Idag fick jag en för tidig födelsedagspresent i form av denna cykeln av min far. Jag fyller nämligen år om 17 dagar ;)
Min gamla cykel har jag haft sen urminnes tider, ni vet då det fortfarande hette Romarriket? Om inte så måste det har varit när Olof Palme blev statsminister. Eller så köpte jag den sommaren efter att Gustaf Vasa hade åkt skidor genom Sverige... Jag minns inte riktigt ;) (Skämt och sido... Jag har haft den i ungefär 5 år tror jag), så min andra var ganska liten, gammal och utsliten, så det kändes rätt gött att få en ny. :D
Puss!

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Spara information?

Mail? (bara vi som ser)

Vad heter din blogg?

Din kommentar?

Trackback
Gratisbio - Gratis shopping [Reward]


Annonser från BloggPartner

www.cocoo.se -
Massor av trendiga halsband, armband, örhängen, ringar och klockor!
Cocoo.se - Massor av trendiga smycken, klockor, ringar, örhängen, halsband och armband!

Vinn 25.000 kr att shoppa för!

Annonser från BloggPartner