Annonser från BloggPartner

Tibro

Hej!
Mitt internet har legat nere hela dagen, så därför har det inte blivit någon uppdatering från min sida ;) Men, men, när jag kom hem från Tibro så hade far min fixat så det fungerade igen! :)
Ni kanske undrar vad jag gjorde i den lilla staden Tibro? Haha det ni! ;) Skojade bara! :) Jag provtränade med deras underbara A-flickslag i handboll :) Det var faktiskt riktigt skoj! Förutom att jag stukade vänster tumme och höger pekfinger, men det gjorde inte ont förens jag kom hem :( Mindre kul...
Aja, mindre kul inlägg men ville uppdatera lite bara! :)
Pussochkram!♥

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Spara information?

Mail? (bara vi som ser)

Vad heter din blogg?

Din kommentar?

Trackback
Gratisbio - Gratis shopping [Reward]


Annonser från BloggPartner

www.cocoo.se -
Massor av trendiga halsband, armband, örhängen, ringar och klockor!
Cocoo.se - Massor av trendiga smycken, klockor, ringar, örhängen, halsband och armband!

Vinn 25.000 kr att shoppa för!

Annonser från BloggPartner