Annonser från BloggPartner

Verkligheten är tillbaka

Hej!
Man känner verkligen nu att man är tillbaka i verkligheten. Idag (!) fick vi läxor och fick reda på när vi förmodligen kommer ha prov. Även handbollen har börjat seriöst igen. Samtidigt har jag även fått reda på lite tider då konfirmationen drar igång. Nej, jag konfirmerar mig inte, det är redan gjort! Jag är ledare numera och vi har därför fått planeringstider och tider till första träffen och första lägret. Det kommer nog uppta mer av min tid än vad jag kanske tänkte från början! Men kul ska det bli ;)
Jag trivs i min klass och det mesta känns bra i och med skolstarten.  i helgen blir det ju partyparty med matfestivalen! Man brukar kanske inte göra så mycket, men ska bli kul att kanske träffa lite nya klasskompisar men också gamla klasskompisar. Det blir nog kalasbra, förutom att det kommer säkert vara lite kallt :(
På måndag får vi våra skoldatorer! :D Jippie, något mer att släpa runt på eftersom att det inte räcker med tjocka böcker. Nej, men det är faktiskt jättekul att man få låna en egen dator eller vad man ska säga.
Det var allt för stunden, adjö!

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Spara information?

Mail? (bara vi som ser)

Vad heter din blogg?

Din kommentar?

Trackback
Gratisbio - Gratis shopping [Reward]


Annonser från BloggPartner

www.cocoo.se -
Massor av trendiga halsband, armband, örhängen, ringar och klockor!
Cocoo.se - Massor av trendiga smycken, klockor, ringar, örhängen, halsband och armband!

Vinn 25.000 kr att shoppa för!

Annonser från BloggPartner