Annonser från BloggPartner

Vi fick datorn idag!

Hej!
Idag fick jag min skoldator :) Såhär ser denna sköning ut:
På tyskan idag fick vi reda på att vi har utbytesstudenter! Så dem ska vi få träffa på torsdag, alltså närsta tyskalektion! Ska bli fettnice att inte ha en lika tråkig lektion som idag, fast den var rätt knäpp ändå kom jag på ;) Men i alla fall, ska bli kul att prata med riktiga tyskar, ganska länge. Jag träffade ju ändå några tyskar, som jag pratatde lite grand med, på Mallis. Men dem har jag ju inte kontakt med längre och sånt. Så nu ska det bli jätteroligt att få träffa dessa personer! Dessutom ska ju även några av oss få åka ner till Tyskland. Hehe, choose me please? Wählen Sie mich, bitte?
Haha, man kan ju alltid önska? ;)

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Spara information?

Mail? (bara vi som ser)

Vad heter din blogg?

Din kommentar?

Trackback
Gratisbio - Gratis shopping [Reward]


Annonser från BloggPartner

www.cocoo.se -
Massor av trendiga halsband, armband, örhängen, ringar och klockor!
Cocoo.se - Massor av trendiga smycken, klockor, ringar, örhängen, halsband och armband!

Vinn 25.000 kr att shoppa för!

Annonser från BloggPartner