Annonser från BloggPartner

Taekwon-Do

Jag har precis graderat mig och jag klarade det! Nu har jag 7 kup, och får alltså ett grönt märke på mitt gula bälte. Jag var sjukt nervös innan, speciellt inför krosstekniken (krossa planka med spark) men det gick bra. Jag klarade graderingen med god marginal, vilket känns väldigt bra med tanke på att det var svårare än jag trott. Men nu känns det som en börda som jag äntligen blivit av med. Asskönt!
Nästa gång blir det helgrönt! Känns ju lite skills alltså ;)
♥I

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Spara information?

Mail? (bara vi som ser)

Vad heter din blogg?

Din kommentar?

Trackback
Gratisbio - Gratis shopping [Reward]


Annonser från BloggPartner

www.cocoo.se -
Massor av trendiga halsband, armband, örhängen, ringar och klockor!
Cocoo.se - Massor av trendiga smycken, klockor, ringar, örhängen, halsband och armband!

Vinn 25.000 kr att shoppa för!

Annonser från BloggPartner