Annonser från BloggPartner

=)

(Kände att jag var tvungen att slänga in ett inlägg eftersom att ingen annan gjort det...)
Om det inte hade varit för att jag växt ur mina skidor och för att det är helt slutsålt i princip så skulle jag åkt massa skidor. Jag blir jättesugen på det när man ser på OS också =) Inte när dom kraschar i och för sig, men annars =) Det är ju grymt mycket snö, och om det följer statistiken så kommer det inte bli sån här vinter för ens om typ 20 år. Då är jag typ 35! Så länge vill jag ju inte vänta.
Synd att inte Åre fick OS i år. det känns som vädret gjorde lite hämnd eller något när vi har fått massor av snö och Kanada knappt har snö i skidspåren. Tänk va häftigt att ha OS i Sverige =) Vinter OS är det ju, inte det  största, men ändå =) Skulle vara nice, och bra för ekonomin också.
undra hur länge det här vädret håller i sig... Det lär ju bli mars, men säg inte att vi får ett påsklov fullt med snö överallt, när man tidigare år nästan har kunnat gå i shorts.
dessa bilder är tagna innan nyår, så nu är det ännu mer snö här... Jag har precis kommit in efter att ha varit ute och skottat på taket.
S

Kommentarer
Postat av: Anonym

på idé och hpbby!:)

2010-02-20 @ 12:54:44
URL: http://denisebjrk.blogg.se/
Postat av: Anonym

hobby*:D

2010-02-20 @ 12:54:55
URL: http://denisebjrk.blogg.se/
Postat av: isabella*såklart :)

svar te sara: noo honey <3 but kanske idag :D

usssssch för snön annars - men ska det vara fint, får man lida pint ^o)

2010-02-22 @ 18:23:33
URL: http://isabellastrm.blogg.se/


Kommentera inlägget här:

Namn:
Spara information?

Mail? (bara vi som ser)

Vad heter din blogg?

Din kommentar?

Trackback
Gratisbio - Gratis shopping [Reward]


Annonser från BloggPartner

www.cocoo.se -
Massor av trendiga halsband, armband, örhängen, ringar och klockor!
Cocoo.se - Massor av trendiga smycken, klockor, ringar, örhängen, halsband och armband!

Vinn 25.000 kr att shoppa för!

Annonser från BloggPartner