Annonser från BloggPartner

finfint

JAg håller på att kika runt lite på olika klädkedjors och möbelkedjors webbsidor. Då hittade jag denna fina lilla kjol från Gina Tricot. Perfekt till ett linne eller något. Jag blir jättesommarsugen när jag har tittat på alla vårkläder och vårmöbler.
Idag skiner solen i alla fall, vilket är härligt. OM man kunde vara ute och åka skidor eller något. Nu är situationen helt annorlunda för mig, för jag kan bara titta på det fina vintervädret. Jag är nämligen fortfarande sjuk, annars hade jag inte heller kunnat blogga vid denna tiden. De andra i skolan skriver NP-uppsats nu.
Jag tittar på Nyhetsmorgon och då berättade dem att det var jättemånga svenskar som är sjuka. Vi brukar tydligen vara sjukast i januari. Om jag tittar tillbaka på förra året så var det just i januari jag hade influensa. Så det stämmer nog, i alla fall för mig.
På schemat idag står det att jag ska duscha, sova och skriva lite SO om jag orkar. Ha det bäst!
S

Kommentarer
Postat av: Amanda Kling

Sv: Älmhuult :)

2010-02-11 @ 13:50:07
URL: http://amandakling.blogg.se/


Kommentera inlägget här:

Namn:
Spara information?

Mail? (bara vi som ser)

Vad heter din blogg?

Din kommentar?

Trackback
Gratisbio - Gratis shopping [Reward]


Annonser från BloggPartner

www.cocoo.se -
Massor av trendiga halsband, armband, örhängen, ringar och klockor!
Cocoo.se - Massor av trendiga smycken, klockor, ringar, örhängen, halsband och armband!

Vinn 25.000 kr att shoppa för!

Annonser från BloggPartner