Annonser från BloggPartner

Historians slut

Ja,
Nu sitter jag är efter åtskilliga timmar med plugg mot ett snäpp högre betyg. På schemat har det stått Historia- första världskriget, Biologi - amfetaminredovisning och Bild - uppsats/redovisning om en Andy Warhol. Geografin har fått vänta idag...
Jag har även virkat lite på min fina (eller vad det nu blir) mössa.
Nu ska jag göra en slöjdläxa eller vad man ska kalla det genom att gå in på drops och jarbo... Det blir ju .. skoj...
Inga särskilda åsikter gör att jag lägger upp  fina bilder som gentjänst. ^^

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Spara information?

Mail? (bara vi som ser)

Vad heter din blogg?

Din kommentar?

Trackback
Gratisbio - Gratis shopping [Reward]


Annonser från BloggPartner

www.cocoo.se -
Massor av trendiga halsband, armband, örhängen, ringar och klockor!
Cocoo.se - Massor av trendiga smycken, klockor, ringar, örhängen, halsband och armband!

Vinn 25.000 kr att shoppa för!

Annonser från BloggPartner