Annonser från BloggPartner

Kissie har party på Grannis

Lite smådetaljer som jag la märke till på Kissies blogg... Hon tappar ju nästan klänningen :S Jag tror nästan att hon gjorde det sen, men det sa de ingenting om ;) hehe plus att hon har väldigt *host* fint *host* ansikte på de här bilderna. Här ser hon verkligen ut som om hon har legat under kniven... Men det är väl det hon vill, att det ska synas? :P
Kommentarerna som står vid den här bilden på kissies.se är: dina lår går ihop. Men det är inte det första ja la märke till. Det jag tänkte på var: är hon hårig på benen eller ryser hon?
varmt och gött verkar det i alla fall vara, fast jag föredrar Lanzarote före Gran Canaria, men det är ju en smaksak. Hon ser det ju typ som att hon är på värsta lyxsemestern, men det är ganska många som har varit där, vanliga svenskar till och med. Som mig ;D
S
(kände mig lite värd just nu, och ganska elak, men det var kul att testa, så många som hon har varit på kan hon gott få lite tillbaka) ;D

Kommentarer
Postat av: Anonym

det är helt okej!:D<3 haha la också märke till det dära!!

2010-02-24 @ 18:04:22
URL: http://denisebjrk.blogg.se/
Postat av: Nicole

söt blogg :)

2010-02-24 @ 18:15:57
URL: http://momentsofnicole.blogg.se/
Postat av: Anonym

hahah nää det är nog verkligen inte kissies stil!;) men det ser allt lite kul ut haha:D<3

2010-02-24 @ 23:04:41
URL: http://denisebjrk.blogg.se/


Kommentera inlägget här:

Namn:
Spara information?

Mail? (bara vi som ser)

Vad heter din blogg?

Din kommentar?

Trackback
Gratisbio - Gratis shopping [Reward]


Annonser från BloggPartner

www.cocoo.se -
Massor av trendiga halsband, armband, örhängen, ringar och klockor!
Cocoo.se - Massor av trendiga smycken, klockor, ringar, örhängen, halsband och armband!

Vinn 25.000 kr att shoppa för!

Annonser från BloggPartner