Annonser från BloggPartner

Nu var det dags igen!

Kom hem tillslut i alla fall, efter att ha fått snö upp till häcken och hela skorna fulla.
Sista passet var ingen vanlig lektion utan vi var på ungdomsmottagningen det sista. Tur att vi bor precis där då, så är det inte så långt att gå hem sen :)
Ingen bild med S i en snödriva denna gången heller!
Jag fastnar i datorn jämt när jag kommer hem! Helt jättejobbigt ^^ Det är ju roligare än tyskaverben så vad gör man inte? jo man väljer en liten stund framför sin älsklingsapparat ^^
När jag kom hem var jag jättesugen på varm choklad så jag gjorde det. :D
Ett ungefärligt "recept":
  • 5 dl mjölk
  • 3 tsk (?) kakao
  • 3 tsk (?) VANILJSOCKER!
SÅ HIMLA GOTT MED VANILJSOCKER OM MAN INTE GÖR MED O'BOY!
och sen lite grädde som dekoration ovanpå!
(som grädde på moset = som grädde på chokladen)
ska drickas ur en av dina favoritkoppar givetvis ^^ och med sugrör.
Mumsigt blev det i alla fall :)
När jag gjorde chokladen så tog jag bara det sista ur en mjölkpaket, vilken var ungefär hälften kvar i, sen kakao tag jag lite på måfå tills jag tyckte att chokladen hade en fin färg och vaniljsockret smakade jag mig till, jag kommer inte ihåg hur många tsk jag tog. Synd för er :D
Det här med vaniljsocker i chokladen har ledarna i tjejgruppen lärt mig! Innan tyckte jag inte ens om kakao-choklad men nu gillar jag det :D tack vare vaniljsockret tror jag.
S

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Spara information?

Mail? (bara vi som ser)

Vad heter din blogg?

Din kommentar?

Trackback
Gratisbio - Gratis shopping [Reward]


Annonser från BloggPartner

www.cocoo.se -
Massor av trendiga halsband, armband, örhängen, ringar och klockor!
Cocoo.se - Massor av trendiga smycken, klockor, ringar, örhängen, halsband och armband!

Vinn 25.000 kr att shoppa för!

Annonser från BloggPartner