Annonser från BloggPartner

planer

Jag vet inte vad det är som spökar i mitt huvud när jag är sjuk, men jag kommer på lite idéer då och då. Som nu till exempel, jag fick en känsla av att bloggen kändes gammal och tråkig, trots att den bara har existerat i ungefär 12 dagar. Den känns utsliten och behöver piffas upp en aning för att få tillbaka "nykänslan". Om man nu vill ha nykänsla... Eller också så behövs det bara ett litet lyft för att se mer inbjudande ut :) Lite uppdateringar på designen känns det som. Jag tycker att A la ner jättemycket tid och gjorde ett grymt jobb med designen, men nu blev jag sugen på något nytt :)
Vem har tid, ork och lust med det nu? Inte jag i alla fall... Jag tyckte det var tidskrävande att bara ändra det vid kommentarerna.
Just nu är jag dessutom helt utmattad, eftersom att mitt hjärta går på högvarv av min sjukperiod. Alltså inte av kärlek, som det annars skulle kunna vara. Jag har dessutom tagit ett litet tag om skolarbetet nu, so-läxan gjord, engelskan igenomkollad och so-uppsatsen har fått några ord tillagda. Jag har inte orkat fiffla med diagram eller liknande idag.
Min Juice är i alla fall god, men mina romerska bågar är slut... Leider :(
S

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Spara information?

Mail? (bara vi som ser)

Vad heter din blogg?

Din kommentar?

Trackback
Gratisbio - Gratis shopping [Reward]


Annonser från BloggPartner

www.cocoo.se -
Massor av trendiga halsband, armband, örhängen, ringar och klockor!
Cocoo.se - Massor av trendiga smycken, klockor, ringar, örhängen, halsband och armband!

Vinn 25.000 kr att shoppa för!

Annonser från BloggPartner