Annonser från BloggPartner

succé eller ingen idé?

Den nya överlägsna vägen till fantastiska fransar!

Mascara med batteridriven vibrerande borste med 3 olika hastigheter 

– upp till 14 000 ggr/minut.
 Du kan själv välja den hastighet som bäst passar 
dina fransar.
Låt borsten göra jobbet! Den vibrerande borsten jobbar sig igenom fransarna och täcker dem till 100%. 
Resultatet är perfekt separerade fransar med exceptionell volym och längd.
Vibrationerna skapar en zig-zag applicering som täcker fransarna 360°. Den flexibla polymer-borsten och den cremigt flytande formuleringen är utprovade för en optimal samverkan med den vibrerande borsten. Kan byggas upp i lager på lager. 
Vibrationsborsten ser till att fransarna inte klumpar ihop.


•  Mascara med batteridriven vibrerande borste
•  3 hastigheter – välj själv den lämpligaste
•  Täcker varje enskilt fransstrå 360°
•  Exceptionell separation, längd och volym
•  Klumpfri byggbar formulering


Oparfymerad. Oftalmologiskt testad.

Ja, så marknadsför Isadora sig med sin nya mascara. Jag tycker själv att det är en ganska god tanke. Man blir nätan lite sugen när man läser reklamen. Men när man tänker efter så hittar man ganska många
Motargument
  1. Hur jobbigt är det att sätta på mascara då? När man blir så pass lat att man skaffar en mortotdriven.. Ja, vart är vår värld på väg? Eller är man inte lat om man fixar en "maskin" som sätter på sig smink?! *väldigt ansträngande*
  2. Ögat har väl reflexer? När det kommer något lågt surrande ljud som närmar sig ögat och dessutom vibrerar... Jag tror man skulle blinka till då och det är inte lätt att ändra på reflexernas beteende.
  3. Lätt att man målar utanför. Jag menar, den fortsätter snurra/vibrera och man själv blinkar till, JÄTTEsmart uppfinning! Jag tror du kommer bli lika rik som Gilette! Det verkar väldigt opraktiskt i alla fall.

Så, jag kommer nog inte bli ett fan av den nya mascaran... Jag försökte hitta deras reklam på youtube, men jag fann den inte. Haha! OM jag skulle köpa den så är det när jag har pengar över, som jag känner att jag MÅSTE spendera.
Haha, så tycker jag, vad tycker NI?
succé eller ingen idé?

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Spara information?

Mail? (bara vi som ser)

Vad heter din blogg?

Din kommentar?

Trackback
Gratisbio - Gratis shopping [Reward]


Annonser från BloggPartner

www.cocoo.se -
Massor av trendiga halsband, armband, örhängen, ringar och klockor!
Cocoo.se - Massor av trendiga smycken, klockor, ringar, örhängen, halsband och armband!

Vinn 25.000 kr att shoppa för!

Annonser från BloggPartner