Annonser från BloggPartner

Snart får jag fräknar också...

Åämge, vad glad jag är att det är sportlov imorgon! Skolan kan verkligen vara jobbig ibland och speciellt när vi har en jätteomfattande uppsats att skriva... Idag var det nationellt prov också så nu har jag varken ork eller lust att skolarbeta. Därför gör jag inte det, hihi. Nej, men jag tänkte skriva klart min uppsats på sportlovet. Jag kan nämligen aldrig avsluta ett arbete förrän kvällen innan jag verkligen måste lämna in (tyvärr).
Här är dagens låt: The Streets – Dry Your Eyes
Låten är inte superbra helt igenom, men Mike Skinners (artistnamn The Streets) dialekt är ju bara för mysig att lyssna på... och att han sjunger mate höjer låten massa.
Delar med mig av en härlig vårbild också. Tänk, nu är det inte långt kvar. Solen sken när jag gick hem från skolan och snart kommer det att lukta vår också. Fast innan det ska jag hinna åka skridskor och åka skidor i Åre... Sedan kan det bli vår!
Nu ska jag åka till Maxi och handla min basföda - bröd!
♥I

Kommentarer
Postat av: bam

jag ville bara säga att jag tycker du är helt otroligt cool isabelle och jag vet vart du bor ......sov gott

2010-02-12 @ 17:20:56
Postat av: bam

jag skojade bara hehe eller gjorde jag ?

2010-02-12 @ 17:22:20


Kommentera inlägget här:

Namn:
Spara information?

Mail? (bara vi som ser)

Vad heter din blogg?

Din kommentar?

Trackback
Gratisbio - Gratis shopping [Reward]


Annonser från BloggPartner

www.cocoo.se -
Massor av trendiga halsband, armband, örhängen, ringar och klockor!
Cocoo.se - Massor av trendiga smycken, klockor, ringar, örhängen, halsband och armband!

Vinn 25.000 kr att shoppa för!

Annonser från BloggPartner