Annonser från BloggPartner

(¯`•._.•❤Party party❤•._.•´¯)

Som S sa, nu har vi bloggat i en månad och jag ska försöka vara lite mer aktiv med inlägg.
Idag firar jag lite med glittriga naglar och även party party musik.



Är inne i K-pop period nu, så nu är det bara koreanska låtar som gäller ^^. Det är inte så många som lyssnar på koreanskt musik, så har tänkt att dela med mig lite, som kommer vid nästa inlägg. Koreanskt musik är bra tycker jag, men problemet är bara att man inte vet vad de sjunger om, så det är bara att söka ;)

Tog just det här klippet med Tae Yang (1:24) för K skull så hoppas hon ser detta.


A♥

Kommentarer
Postat av: Momo

Jag ÄLSKAR k-pop! :D

2010-02-28 @ 17:46:02
URL: http://chocolatedisco.blogg.se/
Postat av: karin

Jag ser det and I like it!!:D

2010-03-01 @ 15:06:49


Kommentera inlägget här:

Namn:
Spara information?

Mail? (bara vi som ser)

Vad heter din blogg?

Din kommentar?

Trackback
Gratisbio - Gratis shopping [Reward]


Annonser från BloggPartner

www.cocoo.se -
Massor av trendiga halsband, armband, örhängen, ringar och klockor!
Cocoo.se - Massor av trendiga smycken, klockor, ringar, örhängen, halsband och armband!

Vinn 25.000 kr att shoppa för!

Annonser från BloggPartner